הקורס שיעזור לך להתחיל לכתוב את הספר שלך - וגם לסיים אותו

הקורס לתכנון ספרים

הספר שלכם. בדרך שלכם. מתי שמתאים לכם

הקורס היחיד לתכנון ספרים בישראל!
תודה על הרשמתך

הקורס שיעזור לך להתחיל לכתוב את הספר שלך - וגם לסיים אותו

הקורס לתכנון ספרים

הספר שלכם. בדרך שלכם. מתי שמתאים לכם

הקורס היחיד לתכנון ספרים בישראל!
תודה, נחזור אליך בהקדם לשיחת התאמה!

למה אתם לא מצליחים להתקדם עם הספר שלכם?

כי ספר לא כותבים - ספר מתכננים

תגידו, שמעתם פעם על פרויקט גדול שיצא לדרך בלי תכנון?

נתקלתם פעם במהנדס כבישים שאמר  לעצמו ״טוב, נתחיל לסלול, נראה לאן נגיע?״. 

פגשתם פעם אדריכל שאמר לכם ״אני מתחיל לבנות בניין, נראה מה יזרום לי וכמה קומות הוא יהיה בסוף?״. 

שף שפתח מסעדה ואמר לעצמו ״קודם נשקיע פה מיליון שעות ואחר כך נשב לחשוב על התפריט״? זמר שעלה להופיע ואמרללהקה שלו ״חבר׳ה, תזרמו עם המוזה, מה שיבוא לנו ננגן״? רקדנית בלט שלא ישבה שנים על כואורוגרפיה כדי לוודא שכלתנועה תהיה מושלמת?

נשמע מופרך, נכון?

אבל אם כל בעלי המקצוע היצירתיים האלה מתכננים, למה שאצל סופרים זה יהיה אחרת?

אני יודע. סיפרו לנו מעשיות על ספריות אינסופיות וכוסות צ׳איק סומות ומוזה שמגיעה משום מקום ומילים שפשוט נכתבותמעצמן.

ואם תאמינו למעשיות האלה תגיעו בדיוק לאותו מקום שאני הגעתי אליו: ל-33 מכתבי דחייה.

כי לספר יש מתודה. ויש שיטה. ויש צעדים ברורים שצריכים לעשות. ומפת דרכים מובנת. וכשמגלים אותה, לומדים אותהועוקבים אחריה מגיעים למקום הראשון ברבי המכר, לספר זהב, לשיא מכירות ישראלי, למצעד העשור ולמכירה זכויות העיבוד לקולנוע.

ולא, זה לא יקרה ב״כמה צעדים פשוטים״. זה ממש לא יקח ״מספר דקות״. אבל בפעם הראשונה בישראל יש קורס מסודרשמבטיח את כל הידע, כלים פרקטיים ומעשיים לתכנון הספר שלכם ואה, כן, שהפעם זה יצליח.

למה לתכנן ספרים?

חבילת ליווי מלאה

לספר שלכם הכוללת סדנת אונליין מלאה, קבוצת קריאה חיה ונושמת ושאלות ותשובות פעמיים בשבוע.

משוב אישי מקצועי

לתוצר הסופי של הסדנה

גישה לקבוצת כותבים סגורה

עם אנשים בדיוק כמוכם

מסגרת שתדרבן אתכם לעבוד

ליצור ובעיקר לא ללכת לאיבוד ולא להתייאש

תרגילי כתיבה מעשיים ומדוייקים

שיקחו אתכם כל הדרך אל גב הספר שלכם

קבוצת וואטסאפ

עם סרטוני מוטיבציה, טיפים ומשימות מיוחדות

סילבוס הקורס המלא

שבוע I

  • מה אנחנו בעצם כותבים כשאנחנו מתיישבים לכתוב ספר?
  • למה אנחנו מתכוונים כשאנחנו אומרים למישהו ״אל תעשה מזה סיפור״, ולמה זה קריטי לספר שלנו
  • מה הדבר האחד שאנחנו צריכים כדי להתחיל להתניע את הספר שלנו

 

  • דמויות הן ממש לא בני אדם. אז מה ההבדל בין אנשים רגילים לבין דמויות ספרותיות?
  • מה הופך מישהו לגיבור, ומתי דמות הופכת לגיבורה?
  • מהו גיבור ספרותי, ואיפה מוצאים אחד כזה?

    תרגיל כתיבה + דד ליין

שבוע II

  • הבעיה הכי גדולה שיש לנו בתור סופרים, ואיך מסלקים אותה מהדרך
  • מה הדבר שהכי מטריד אותנו בתור קוראים, ומה הפתרון שהסופר חייב להציע?
  • מהו הדבר האחד שהקוראים עוקבים אחריו לכל אורך הספר?
  • מה אפשר ללמוד מרומיאו ויוליה, הקוסם מארץ עוץ, שר הטבעות ואליס בארץ הפלאות, ואיך מטמיעים את זה בתוךהספר שלכם?
  • מהי נוסחת מנקין לרצון, ואיך מיישמים אותה?
  • איך הסרטים הקלאסיים של דיסני יכולים לעזור לכם עם הספר שלכם?
  • מהו רצון טוב ורצון רע, ואיך מבדילים ביניהם?
  • בספרות יש ארבעה סוגי רצון בלבד. איך כותבים כל אחד מהם?
  •  איזה רצון מוביל את הספר שלכם?
  • דוגמאות נבחרות מספרים וסרטים

תרגיל כתיבה + דד ליין

שבוע III

  • מהי עלילה, ואיך בונים אחת?
  • מה ההבדל הקריטי בין סיפור ובין עלילה?
  • למה המשפט הסתום ״עלילה היא התחלה, אמצע וסוף״ היא באמת כל מה שאנחנו צריכים לדעת?
  • סוד הכתיבה העתיק שנחשף ב-396 לפני הספירה הוא כל מה שאתם צריכים לדעת עבור הספר שלכם
  • כולכם כתבתם יותר מאלף עלילות בשנה האחרונה. 
    אז למה נדמה לנו שאנחנו לא יודעים לעשות את זה?
  • הבעיה הגדולה שתוקעת את כל העלילות, ואיך מזיזים אותה מהדרך?
  • למה חשוב לדעת את כל הכללים לכתיבת עלילה, ובכל זאת אם נעקוב אחריהם תצא לכם עלילה לא מספיק טובה?
  • התבלין הסודי שהופך עלילה טובה לעלילה מצויינת
  • בכל פעם שהקורא פותח ספר הוא שואל שאלה. איך מספקים לו את התשובה שהוא כל כך רוצה?
  • מה התפקיד האמיתי של סיפורים?
  • מה השאלה שכל הספרים והסרטים שוטלים, והאם הספר שלכם שואל אותה?
  • איך מפעילים את הקורא שלכם וגורמים לו להגיד ״כן! את הספר הזה אני חייב לקרוא!״?

תרגיל כתיבה + דד ליין

שבוע IV

  • כל עלילה צריכה בעיה. וזו צריכה להיות בעיה טובה
  • מה זו בעיה טובה, והאם יש בכלל דבר כזה בעיה רעה?
  • למה לא כותבים המון ספרים על משבר האקלים, ולמה כולנו אוהבים
    חיזרים?
  • איך בונים סיפור שיש בו בעיה טובה מספיק
  • מה טריילרים בקולנוע יכולים ללמד אותנו על הספר שלנו?
  • שלושת הטריילרים שאחריהם תדעו גם אתם לכתוב גב של ספר
  • גבים שאני אוהב במיוחד – ומה אפשר ללמוד מהם?
  • מבנה של גב, ואיך בדיוק זה עובד

תרגיל כתיבה

סילבוס הקורס המלא

שבוע I

  • מה אנחנו בעצם כותבים כשאנחנו מתיישבים לכתוב ספר?
  • למה אנחנו מתכוונים כשאנחנו אומרים למישהו ״אל תעשה מזה סיפור״, ולמה זה קריטי לספר שלנו
  • מה הדבר האחד שאנחנו צריכים כדי להתחיל להתניע את הספר שלנו

 

  • דמויות הן ממש לא בני אדם. אז מה ההבדל בין אנשים רגילים לבין דמויות ספרותיות?
  • מה הופך מישהו לגיבור, ומתי דמות הופכת לגיבורה?
  • מהו גיבור ספרותי, ואיפה מוצאים אחד כזה?

    תרגיל כתיבה + דד ליין

שבוע II

  • הבעיה הכי גדולה שיש לנו בתור סופרים, ואיך מסלקים אותה מהדרך
  • מה הדבר שהכי מטריד אותנו בתור קוראים, ומה הפתרון שהסופר חייב להציע?
  • מהו הדבר האחד שהקוראים עוקבים אחריו לכל אורך הספר?
  • מה אפשר ללמוד מרומיאו ויוליה, הקוסם מארץ עוץ, שר הטבעות ואליס בארץ הפלאות, ואיך מטמיעים את זה בתוךהספר שלכם?
  • מהי נוסחת מנקין לרצון, ואיך מיישמים אותה?
  • איך הסרטים הקלאסיים של דיסני יכולים לעזור לכם עם הספר שלכם?
  • מהו רצון טוב ורצון רע, ואיך מבדילים ביניהם?
  • בספרות יש ארבעה סוגי רצון בלבד. איך כותבים כל אחד מהם?
  •  איזה רצון מוביל את הספר שלכם?
  • דוגמאות נבחרות מספרים וסרטים

תרגיל כתיבה + דד ליין

שבוע III

  • מהי עלילה, ואיך בונים אחת?
  • מה ההבדל הקריטי בין סיפור ובין עלילה?
  • למה המשפט הסתום ״עלילה היא התחלה, אמצע וסוף״ היא באמת כל מה שאנחנו צריכים לדעת?
  • סוד הכתיבה העתיק שנחשף ב-396 לפני הספירה הוא כל מה שאתם צריכים לדעת עבור הספר שלכם
  • כולכם כתבתם יותר מאלף עלילות בשנה האחרונה. 
    אז למה נדמה לנו שאנחנו לא יודעים לעשות את זה?
  • הבעיה הגדולה שתוקעת את כל העלילות, ואיך מזיזים אותה מהדרך?
  • למה חשוב לדעת את כל הכללים לכתיבת עלילה, ובכל זאת אם נעקוב אחריהם תצא לכם עלילה לא מספיק טובה?
  • התבלין הסודי שהופך עלילה טובה לעלילה מצויינת
  • בכל פעם שהקורא פותח ספר הוא שואל שאלה. איך מספקים לו את התשובה שהוא כל כך רוצה?
  • מה התפקיד האמיתי של סיפורים?
  • מה השאלה שכל הספרים והסרטים שוטלים, והאם הספר שלכם שואל אותה?
  • איך מפעילים את הקורא שלכם וגורמים לו להגיד ״כן! את הספר הזה אני חייב לקרוא!״?

תרגיל כתיבה + דד ליין

שבוע IV

  • כל עלילה צריכה בעיה. וזו צריכה להיות בעיה טובה
  • מה זו בעיה טובה, והאם יש בכלל דבר כזה בעיה רעה?
  • למה לא כותבים המון ספרים על משבר האקלים, ולמה כולנו אוהבים
    חיזרים?
  • איך בונים סיפור שיש בו בעיה טובה מספיק
  • מה טריילרים בקולנוע יכולים ללמד אותנו על הספר שלנו?
  • שלושת הטריילרים שאחריהם תדעו גם אתם לכתוב גב של ספר
  • גבים שאני אוהב במיוחד – ומה אפשר ללמוד מהם?
  • מבנה של גב, ואיך בדיוק זה עובד

תרגיל כתיבה

הקורס במספרים

24

שיעורי אונליין

באיכות FHD
הניתנים לצפייה מכל מקום ומכל מכשיר

6

ערבי קריאה חיים בזום

אתם מקריאים - אני נותן פידבק
הערבים יתקיימו בכל יום שלישי בין 20:00-21:00 בערב

16

שעות שאלות ותשובות

פעמיים בשבוע, כל שבוע, בקבוצה סגורה, למשך חודש אתם שואלים, אני עונה

1

משוב מאסטר אישי

כתבתם את הגב של הספר? יופי. עורכת הספרים רותם ניר נחמיאס תמשב אותו באופן אישי

30

סרטוני מוטיבציה, הודעות, טיפים

וגישה ישירה אל חדר העבודה שלי

7

ימים להתחרט

התחרטתם? מותר לכם
קבלו את כל הכסף בחזרה ללא שאלות

עם מה יוצאים מהקורס?

גב של ספר

אם אתם יכולים לכתוב את הספר שלכם ב-400 מילה, אתם יכולים לכתוב את הספר שלכם. בסופו של הקורס תדעו בדיוק איך לעשות את זה

דמות שהקהל יאהב

ספר קם ונופל על הדמות הראשית שלו. בקורס תקבלו את כל הכלים כדי לוודא שהדמות הראשית שלכם מסוגלת לסחוב את הספר על הגב

הבנה איך מתכננים עלילה

יוצאים למסע של 50,000 מילים? קבלו את כל הכלים לעבוד על המצפן והמפה של הספר שלכם שיהיה שם בשבילכם בימים הקשים

וזה עוד לא הכל!

מתנה #1

משוב אישי כתוב

עורכת הספרים רותם ניר נחמיאס תתן לכם פידבק אישי כתוב על גב הספר שלכם

בשווי 650 ₪

מתנה #2

סדנה פרקטית:
איך מתכננים ספרים?

שיעור בונוס מיוחד! איך נראה יום עבודה של כותב, באיזה תוכנות ואפליקציות משתמשים וכל הסודות שצריך לדעת היישר מתוך חדר הכתיבה

בשווי 390 ₪

מתנה #3

איך הפכתי לרב מכר?

שיעור בונוס מיוחד! איך יישמתי את כל השיטות שלימדתי (ועוד כמה שלא הספקתי לדבר עליהן) בספר הביכורים שלי, ״לחוץ חתונה״, ומה למדתי 

בשווי 450 ₪

ימים
שעות
דקות

מתנה למצטרפים עד 18.10.20 בחצות

פגישת ייעוץ אישית איתי 1:1 על הספר שלכם בכל שלב בקורס שבו תבחרו

ההשקעה בספר שלכם

אין באמת מחיר ללהגשים חלום ולראות את הספר שלך על המדף. אין מחיר לראות אותו בידיים של קוראים. אין מחיר לראות מישהו אומר למוכרת ״אני אקח את הספר הזה״. ואין מחיר לגלות שהיו אלפים שאמרו את זה באותו שבוע, כל שבוע, ומיצבו אותך במקום הראשון ברבי המכר.

מי שחולם לכתוב ספר לא צריך לוותר על החוויה הזאת, אבל אני כמעט ויתרתי כי לא היה מי שהדריך אותי. ואחרי מסע שליותר מעשור ארזתי את כל הידע ושעות העבודה לקורס אחד שאין כמוהו בישראל שיחסוך לכם שנים של למידה ויקח אתכם כל הדרך להגשמת החלום שלכם.

במקום 3,990 ₪

מחיר השקה מיוחד

190*12=₪2,280

הקורס שיעזור לך להתחיל לכתוב את הספר שלך - וגם לסיים אותו

הסדנה לתכנון ספרים

ממכתבי דחייה – לספר הנמכר של השנה

הקורס היחיד לתכנון ספרים בישראל!
תודה, נחזור אליך בהקדם לשיחת התאמה!

מי אני

עומר ברק הוא מחבר הספר ״לחוץ חתונה״, אשר הגיע למקום הראשון ברשימות רבי המכר, למעמד ספר זהב ועובד לסרט בבימויו של גורי אלפי ובכיכובם של ליאור אשכנזי, גורי אלפי, דינה סנדרסון, אביב אלוש, דניאל גל, מעיין בלום, שני קליין ועוד רבים. עומר הוא התסריטאי הראשי של הסרט. 

ספרו השני, ״כולם לחייך״, נרכש לעיבוד טלוויזיוני עוד טרם צאתו לאור ונכתב בימים אלה. עומר הוא התסריטאי הראשי ויוצר הסדרה, ובכך הפך עומר לסופר היחיד בהיסטוריה הישראלית שעיבד את ספריו גם למסך הקטן וגם למסך הגדול.

בעל היסטוריה של שני עשורים בכתיבה בגוף ראשון למגזינים ״7 ימים״, ״בלייזר״ וכן מגזינים בחו״ל. 

נדחה 32 פעמים על ידי הוצאות הספרים בישראל, ובאמת לא האמין שלסיפור שלו יהיה סוף כל כך טוב.

שאלות נוספות?

הצטרפו לניוזלטר שלי וקבלו טיפים, הנחות בלעדיות, פוסטים מרתקים וגם המלצות על תוכן שווה במיוחד. לא מכיל ספאם, גלוטן ובוטנים

תודה על הרשמתך