הקורס שיעזור לך להתחיל לכתוב את הספר שלך - וגם לסיים אותו

הקורס לתכנון ספרים - מתקדמים

יש לכם כבר את הדמויות והרעיון הכללי, ועכשיו הגיע הזמן לתפור את הכל לעלילה אחת שהקורא שלכם לא ישכח הרבה זמן? כתבתם המון עמודים והגיע הזמן לעשות סדר בבלגן? יודעים את כל החומר של סדנת המתחילים, או שהשתתפתם בה? בואו ללמוד לתכנן עלילה מהתחלה ועד הסוף ולהבטיח שהספר שלכם לא יתקע באמצע

הקורס שיעזור לך להתחיל לכתוב את הספר שלך - וגם לסיים אותו

הקורס לתכנון ספרים - מתקדמים

יש לכם כבר את הדמויות והרעיון הכללי, ועכשיו הגיע הזמן לתפור את הכל לעלילה אחת שהקורא שלכם לא ישכח הרבה זמן? כתבתם המון עמודים והגיע הזמן לעשות סדר בבלגן? יודעים את כל החומר של סדנת המתחילים, או שהשתתפתם בה? בואו ללמוד לתכנן עלילה מהתחלה ועד הסוף ולהבטיח שהספר שלכם לא יתקע באמצע

למה אתם לא מצליחים להתקדם עם הספר שלכם?

כי ספר לא כותבים - ספר מתכננים

תגידו, שמעתם פעם על פרויקט גדול שיצא לדרך בלי תכנון?

 נתקלתם פעם במהנדס כבישים שאמר  לעצמו ״טוב, נתחיל לסלול, נראה לאן נגיע?״. 

פגשתם פעם אדריכל שאמר לכם ״אני מתחיל לבנות בניין, נראה מה יזרום לי וכמה קומות הוא יהיה בסוף?״. 

שף שפתח מסעדה מבלי לחשוב על התפריט? זמר שעלה להופעה מבלי לחשוב מה הוא ישיר?  רקדנית בלט שלא ישבה שנים על כואורוגרפיה כדי לוודא שכל תנועה תהיה מושלמת?

אז למה אתם לא מתכננים את הספר שלכם?

אני יודע למה. 

כי סיפרו לנו מעשיות על ספריות אינסופיות וכוסות צ׳איק סומות ומוזה שמגיעה משום מקום ומילים שפשוט נכתבות מעצמן.

ואם תמשיכו להאמין למעשיות האלה תגיעו בדיוק לאותו מקום שאני הגעתי אליו: לספר לא גמור.

או לספר לא אפוי שקיבל 33 מכתבי דחייה.

כי לספר יש מתודה. ויש שיטה. ויש צעדים ברורים שצריכים לעשות. ומפת דרכים מובנת. וכשגיליתי אותה, למדתי אותה ועקבתי אחריה הגעתי למקום הראשון ברבי המכר, לספר זהב, לשיא מכירות ישראלי, למצעד העשור ולמכירה זכויות העיבוד לקולנוע.

ועכשיו אני רוצה לקחת אתכם איתי. 

ולא, זה לא יקרה ב״כמה צעדים פשוטים״. זה ממש לא יקח ״מספר דקות״. אבל בפעם הראשונה בישראל יש קורס מסודר שמבטיח את כל הידע, את כל הכלים הפרקטיים והמעשיים שלי מעולם לא היו לתכנון הספר שלכם.

והפעם, תסמכו עלי, זה יצליח.

מה כולל הקורס?

שיעורי וידאו באיכות FULL HD

לצפייה בכל זמן, בכל מכשיר, בכל מקום ומתי שתרצו

סדנה מעשית לתרגול

המבטיחה שכל החומר הנלמד יתורגם לפרקטיקה

תרגול בקבוצה קטנה

ופידבקים חיים מהמנחה

גישה לקבוצת כותבים סגורה

עם אנשים בדיוק כמוכם

מסגרת שתדרבן אתכם לעבוד

ליצור ובעיקר לא ללכת לאיבוד ולא להתייאש

תרגילי כתיבה מעשיים ומדוייקים

שיעזרו לכם לתכנן את הספר שלכם

סילבוס הקורס המלא

שבוע I

  • מהי עלילה, ואיך בונים אחת?
  • מה ההבדל הקריטי בין סיפור ובין עלילה?
  • למה המשפט הסתום ״עלילה היא התחלה, אמצע וסוף״ היא באמת כל מה שאנחנו צריכים לדעת?
  • סוד הכתיבה העתיק שנחשף ב-396 לפני הספירה הוא כל מה שאתם צריכים לדעת עבור הספר שלכם
  • כולכם כתבתם יותר מאלף עלילות בשנה האחרונה. 
    אז למה נדמה לנו שאנחנו לא יודעים לעשות את זה?
  • הבעיה הגדולה שתוקעת את כל העלילות, ואיך מזיזים אותה מהדרך?
  • למה חשוב לדעת את כל הכללים לכתיבת עלילה, ובכל זאת אם נעקוב אחריהם תצא לכם עלילה לא מספיק טובה?
  • התבלין הסודי שהופך עלילה טובה לעלילה מצויינת

שבוע II

  • מהו מאורע מחולל, ולמה הוא השלב החשוב ביותר בספר?
  • האם כל ספר חייב מאורע מחולל?
  • איך כותבים מאורע מחולל שיסעיר את הדמיון של קוראינו?
  • איך כותבים סיפור בשלוש מערכות?
  • מהו מבנה שבע הנקודות, ואיך כותבים אותו?
  • למה דיוויד בקהאם הוא המורה הטוב ביותר שאתם לא מכירים לכתיבה? 
  • אנחנו יודעים מה מצית אצל הקורא את הדמיון, אבל הספר שלך לא יעבוד אם הדמיון שלך לא יוצת גם
  • מה השאלה הגדולה שמסתתרת מאחורי ספרים, ואיך מוצאים את השאלה שלך?
  • איך השאלה מכתיבה את העלילה?

שבוע III

  • האם הגיבור הוא זה שמניע את העלילה?
  • תפקידן של דמויות המשנה בספר שלכן
  • בחינת מבנה 7 הנקודות ועיצובו מחדש בעזרת דמויות המשנה
  • מהו סינופסיס, ואיך כותבים אחד?
  • איך עובדים עם ביט-שיט, ומה זה דף דמויות?
  • סימן השאלה שצריך להציב מעל כל צעד וצעד בספר, ואיך יוצרים טוויסטים שהקורא לא יראה אותם באים?

שבוע IV

  • איך לוקחים את הסינופסיס, הבייבל והביט – שיט ומתרגמים אותם לספר?
  • איך בונים תוכנית פרקים שתעזור לנו לכתוב את הספר עד העמוד האחרון שלו?
  • איך הולכים לאיבוד בספר שלנו?

 

תרגיל כתיבה לקראת הסדנה המעשית

סילבוס הקורס המלא

שבוע I

  • מה אנחנו בעצם כותבים כשאנחנו מתיישבים לכתוב ספר?
  • למה אנחנו מתכוונים כשאנחנו אומרים למישהו ״אל תעשה מזה סיפור״, ולמה זה קריטי לספר שלנו
  • מה הדבר האחד שאנחנו צריכים כדי להתחיל להתניע את הספר שלנו

 

  • דמויות הן ממש לא בני אדם. אז מה ההבדל בין אנשים רגילים לבין דמויות ספרותיות?
  • מה הופך מישהו לגיבור, ומתי דמות הופכת לגיבורה?
  • מהו גיבור ספרותי, ואיפה מוצאים אחד כזה?

    תרגיל כתיבה + דד ליין

שבוע II

  • מהו מאורע מחולל, ולמה הוא השלב החשוב ביותר בספר?
  • האם כל ספר חייב מאורע מחולל?
  • איך כותבים מאורע מחולל שיסעיר את הדמיון של קוראינו?
  • איך כותבים סיפור בשלוש מערכות?
  • מהו מבנה שבע הנקודות, ואיך כותבים אותו?
  • למה דיוויד בקהאם הוא המורה הטוב ביותר שאתם לא מכירים לכתיבה?
  • אנחנו יודעים מה מצית אצל הקורא את הדמיון, אבל הספר שלך לא יעבוד אם הדמיון שלך לא יוצת גם
  • מה השאלה הגדולה שמסתתרת מאחורי ספרים, ואיך מוצאים את השאלה שלך?
  • איך השאלה מכתיבה את העלילה?

שבוע III

  • האם הגיבור הוא זה שמניע את העלילה?
  • תפקידן של דמויות המשנה בספר שלכן
  • בחינת מבנה 7 הנקודות ועיצובו מחדש בעזרת דמויות המשנה
  • מהו סינופסיס, ואיך כותבים אחד?
  • איך עובדים עם ביט-שיט, ומה זה דף דמויות?
  • סימן השאלה שצריך להציב מעל כל צעד וצעד בספר, ואיך יוצרים טוויסטים שהקורא לא יראה אותם באים?

שבוע IV

  • איך לוקחים את הסינופסיס, הבייבל והביט – שיט ומתרגמים אותם לספר?
  • איך בונים תוכנית פרקים שתעזור לנו לכתוב את הספר עד העמוד האחרון שלו?
  • איך הולכים לאיבוד בספר שלנו?

שבוע V

סדנה מעשית בשידור חי

הקורס כולל סדנה מעשית של שלוש שעות בשידור חי בזום שבה נכתוב, נקרא, נצחק, נרכיב את שלד הספר שלכם ונכתוב את המסמך שיוציא אתכם לדרך

הסדנה מיועדת ל-12 תלמידים בלבד

מה אמרו על הקורס

הקורס במספרים

17

שיעורי אונליין

באיכות Full HD
שלכם לכל החיים

180

דקות של כתיבת עלילה

עם הנחיה חיה ופידבק חי ממני

12

תלמידים בלבד בסדנה המעשית

מה שמבטיח יחס אישי לספר שלך

עם מה יוצאים מהסדנה?

הבנה איך מתכננים עלילה

מהתחלה ועד הסוף, כולל האמצע.
במיוחד האמצע

הספר שלכם - פתור

בסוף הסדנה תדעו איך מחברים
את כל החלקים לספר אחד שלם

כלים פרקטיים לבניית ספר

כל  הכלים והשיטות שצריך כדי
לתכנן ספר מהתחלה ועד הסוף

וזה עוד לא הכל!

מתנה #1

פגישת עריכה ומשוב אישית

פגישה אישית, 1:1, עם עורכת הספרים ומלוות כתבי היד רותם ניר נחמיאס לשיחה אישית מאוד בת 45 דקות על הספר שלכם. הפגישה תיערך בזום בכל שלב של הקורס, לבחירתכם

בשווי 490 ₪

מתנה #2

המדריך המלא לתכנון ספרים

הספר היחיד שהספר שלכם צריך עכשיו אצלכם בכל מכשיר ובכל זמן שתרצו. המדריך היחיד בישראל שמבטיח ללמד אתכם איך מתכננים ספר מהתחלה ועד הסוף, וגם מקיים

בשווי 119 ₪

ימים
שעות
דקות

המחזור הקרוב יפתח ב-1.2.2020

הסדנה מוגבלת ל-12 משתתפים בלבד

ההשקעה בספר שלכם

אין באמת מחיר ללהגשים חלום ולראות את הספר שלך על המדף. אין מחיר לראות אותו בידיים של קוראים. אין מחיר לראות מישהו אומר למוכרת ״אני אקח את הספר הזה״. ואין מחיר לגלות שהיו אלפים שאמרו את זה באותו שבוע, כל שבוע, ומיצבו אותך במקום הראשון ברבי המכר.

מי שחולם לכתוב ספר לא צריך לוותר על החוויה הזאת, אבל אני כמעט ויתרתי כי לא היה מי שהדריך אותי. ואחרי מסע שליותר מעשור ארזתי את כל הידע ושעות העבודה לקורס אחד שאין כמוהו בישראל שיחסוך לכם שנים של למידה ויקח אתכם כל הדרך להגשמת החלום שלכם.

במקום 2,490 ₪

מחיר השקה מיוחד

140* 12= ₪1,680

הקורס שיעזור לך להתחיל לכתוב את הספר שלך - וגם לסיים אותו

הקורס לתכנון ספרים - מתקדמים

ממכתבי דחייה – לספר הנמכר של השנה

הקורס היחיד לתכנון ספרים בישראל!

מי אני

עומר ברק הוא מחבר הספר ״לחוץ חתונה״, אשר הגיע למקום הראשון ברשימות רבי המכר, למעמד ספר זהב ועובד לסרט בבימויו של גורי אלפי ובכיכובם של ליאור אשכנזי, גורי אלפי, דינה סנדרסון, אביב אלוש, דניאל גל, מעיין בלום, שני קליין ועוד רבים. עומר הוא התסריטאי הראשי של הסרט. 

ספרו השני, ״כולם לחייך״, נרכש לעיבוד טלוויזיוני עוד טרם צאתו לאור ונכתב בימים אלה. עומר הוא התסריטאי הראשי ויוצר הסדרה, ובכך הפך עומר לסופר היחיד בהיסטוריה הישראלית שעיבד את ספריו גם למסך הקטן וגם למסך הגדול.

בעל היסטוריה של שני עשורים בכתיבה בגוף ראשון למגזינים ״7 ימים״, ״בלייזר״ וכן מגזינים בחו״ל. 

נדחה 33 פעמים על ידי הוצאות הספרים בישראל, ובאמת לא האמין שלסיפור שלו יהיה סוף כל כך טוב.

שאלות נוספות?